neděle 10. června 2012

Franciéé

Tak a je to. Zítra jedu do Francie.
Fakt se nemůžu dočkat.

Dopoledne ještě jdeme do školy, navíc odevzdáváme laborku. Zase jsem jí měla na starost já, takže to nebude nijak slavný. Ale snažila jsem se :D
Vybrat si oblečení, to byl téměř nadlidskej výkon. Ale byla tu u nás mamčina nejlepší kamarádka, jedna návrhářka, a řekla mi, že bych do Francie zapadla :D nejspíš se mi některý oblečení povedlo, ale to, co jsem načmárala na den odjezdu zpátky do ČR, no to byl děs :D Tady je orientačně fotka: 
Není to nic moc, prostě jen návrhy. Snad to bude na fotkách lepší :) (btw, takhle normálně nekreslím, tohle jsem čmárala v okamžiku inspirace a nijak se nesnažila :D a radši jsem nefotila tu čmáranici zeleno-fialový kombinace, která vypadala skutečně blbě :D)
Ještě nemám sbaleno, teda, ne úplně. Došívám si tašku, kterou si vezmu jako příruční zavazadlo, a plánují na ní ještě něco nakreslit. Třeba to bude vypadat zajímavě, když má ta látka vroubkovanej povrch; a třeba taky ne :D
Jinak, co se během týdne přihodilo... Více méně nic. V úterý jsem šla ke kadeřnici na zastřihnutí konečků, ale zkrátila mi je o dost víc. Taky mi je vyžehlila, takže vypadaly dobře, ale jakmile jsem šla druhej den do školy, vypadala jsem jako čarodějnice. Jako vždy :D
Jak jsem vypadala - šaty handmade, silonky Primark, svetr New Yorker, náhrdelník handmade, pásek si nepamatuju :D A vzadu vidíte moje milovnaný starý paraplíčko :)

Je to o dost kratší... :D

Taky mě už týden bolelo v krku a měla jsem fakt strach, že nakonec nikam nepojedu, takže mě mamka nechala ve čtvrtek a v pátek doma. Teda, ve čtvrtek odpoledne jsem jela na trénink, abych něco nezameškala, a v pátek jsem šla na poslední hodinu, abych se nechala vyzkoušet. Takhle špatně mi při zkoušení ještě nebylo :D
Teď už bych snad měla být celkem v pořádku... snad. Mac nakonec do Fr nejede, protože chytla horečky. Mám takovej pocit, že za to můžu já, protože vždycky když jsem nemocná já, ona přesně po třech dnech onemocní taky :D. Minule to chytla přes mobil, teď na biologii. Radši budu příště v karanténě :D
Někdy v úterý, aspoň myslím, jsem konečně udělala Mac pozdní dárek k narozkám. Velmi pozdní dárek. Přála si tričko Chanel, jaký často vídávala na lookbooku, tak jsem jí ho udělala. Tady je postup výroby:
Začíná se tvořit :D

Dodělávání nápisu :)

Hotovo, jen nechat uschnout...

A finální produkt na samotné Mac :)

Přemýšlela jsem, že si ten samý nápis udělám na tu tašku, kterou si šiju. A nebo si tam dám LV. Což mě přivádí k tomu, že vám sem konečně dám obrázky toho, co jsem vyráběla pro spolužačku a pak i pro sebe :)

C'est la vie :)

Vystřihování Eiffelovky :)

Nalepení...
Vzadu nápis Paris :)



A barvení :)

Co se týče mého tílka (omluvte prosím, že ta fotka není otočená :D), udělala jsem si parodii na Louise Vuittona, kterou jsem viděla na fb :D

Áno, jsem velká fanynka Pána Zla a celkově těch špatných :D A tohle je skvělej nápad! :D
Fotku trička s Eiffelovkou snad budu mít z Francie, kámoška si ho tam šetří :D takže jí musím vyfotit :) A taky cvaknu sebe a už trochu sepranýho Voldyho :)
Takže, na tašku: buď Chanel, nebo LV? :D Msyslím že to zatím vyhrává Chanel, později si můžu ušít i Voldyho :D

Takže, au revoir, přibudou fotky, J'aime la France! :)
(jsem zvědavá, jak se tam domluvím... to bude boj :D)
Chilli


Žádné komentáře:

Okomentovat