sobota 26. května 2012

Bel Ami

Zase se po nějaký době ozývám :)
Začnu s tím, že sem dám outfit, který jsem měla... kdy to bylo? :D Asi ve středu, myslím... Nebylo to nic extra. Ráno jsem nemohla najít černý silonky, na kterejch by nebyla díra, tak jsem si musela vzít s ní a ve škole jí ještě zvětšila. Taky nemám ráda trička a tílka s nápisy, ale neměla jsem co by se k tý sukni hodilo, a protože černej vršek k ní nosím pořád, vzala jsem si modrý tílko odněkud z Palladia, už si nepamatuju, co to bylo za obchod. Sukně je z Primarku a stála mě 10 liber. Škoda že jsem neměla rychlejší oko a nenašla taky kabát za stejnou cenu, kterej ukořistila Mac :D Sovička je ze Stoklasy :) šátek je mamky a brejle mám od Vietnamců :)

Sice rozmazaná, ale still cute :D
Navečer jsem šla k babičce pro pár dalších věcí, který bych mohla přestěhovat (a taky si šla pro Miláčka a vrátit jí Komenskýho), a nechtělo se mi to táhnout v sukni, tak jsem si vzala vintage šortky (dříve tříčtvrťáky :D)
No a jsem naboso :D
Btw, vidíte tu hnusnou podlahu? Ta je v mým pokoji :D

A dneska jsem šla s maman na Novák trochu si počíst z Miláčka (už toho mám přečtenýho hodně a do toho ještě čtu Lakomce, to mi zbývá už jen 30 stránek). Bylo fakt krásně (a stále je :D) 
Outfit na mém Lookbooku :)
Tak a to je pro dnešek nejspíš vše :)
Chilli :)



Žádné komentáře:

Okomentovat